Jonas von Essen

Kurs Forum Minnesforum Presentera dig själv! Svar till: Presentera dig själv!

Rickard Kjellin
Deltagare

Hej.
Jag heter Rickard och jobbar som lärare. Jag såg en föreläsning med dig för snart ett år sedan via facket och tyckte att det var mycket intressant. Jag kunde använda tekniken för att komma ihåg namn (vilket jag tidigare tyckt varit ganska svårt) och lärde mig de 10 största länderna.
Jag kom dock inte så mycket längre än så. Det var mycket på jobbet under en period och jag la det åt sidan för tillfället. Men tänkte ändå att det här är något jag borde kolla närmare på.
Nu på fars fick din bok: Så får du ett superminne. Av min sambo (jag hade pratat mycket om din föreläsning med henne, och vi hade sett dig i olika sammanhang på tv efter det). Det var väldigt intressant läsning. Jag har snabbt lärt mig mycket som jag inte trodde var möjligt (som verkat nästan magiskt tidigare). Att kunna 100 decimaler av pi hade jag aldrig i mina vildaste fantasier trott var något jag skulle kunna lära mig. Men det gick ju faktiskt ganska enkelt. Men jag kommer snart behöva ett större minnesplats för pi decimaler… Kanske att det dyker upp en portal snart, så jag kan ta mig till ett fortsättningspalats.

Till sist kunde jag inte motstå att köpa den här kursen. 😅
Har bara haft den någon dag, men än så länge verkar den vara lika bra som jag hoppats. 🙂

Compare Products
Action Add Product
Image
Title
Price
Stock Status
Quantity
Add To Cart
Review
Platshållare
Test Product
0 customer review