Jonas von Essen

Kurs Forum Minnesforum Presentera dig själv! Svar till: Presentera dig själv!

Simon Arnar
Deltagare

Hejsan,

Simon Arnar heter jag. Kommer från Gävle. Har alltid varit intresserad av att förbättra mig själv och alltid försöker uppdatera min mjukvara (hjärnan) samt min hårdvara (kroppen). Vill alltid lära mig nya saker och försöka förstå allt omkring mig och även förstå mig själv bättre.

Köpte Mattias Ribbings Mind Academy kurs för många års sen med hopp om att jag skulle färbättra mitt minne och att kunna lära mig och ta till mig ny information lättare. Alltid varit lite av en dagdrömmare i skolan och inte alltid hängt med när jag borde ha gjort det. Mattias Ribbings kurs och alla böcker är super bra och väldigt djupgående inom minnesteknik.

Men jag valde att köpa den här kursen eftersom jag gillar Jonas ‘approach’ till minnesträning och hans böcker är riktigt roliga (och lärorika) att läsa.
Känns som den här kursen har en lite mjukare och roligare start än vad Mind Academy har så därför jag är här med hopp om att få inspiration att komma igång med minnesträningen igen.

Ska bli kul, vi får se hur det går. I framtiden vill jag även bli klar med Mind Academy!
Så super kul att jag hittat hit.

Allt gott!

Compare Products
Action Add Product
Image
Title
Price
Stock Status
Quantity
Add To Cart
Review
Platshållare