Jonas von Essen

Kurs Forum Minnesforum Presentera dig själv!

Visar 4 inlägg - 61 till 64 (av 64 totalt)
  • Författare
    Ann Regefalk
    Deltagare

Hej, Ann heter jag och tycker att detta med minneskurs känns mycket spännande. Vill testa och utmana mig själv! Tänker också att det är värdefullt att hela tiden lära nytt i synnerhet nu då jag slutat mitt yrkesverksamma liv där jag hela tiden haft mycket stimulans. Tränar kroppen fysiskt men nu vill jag också träna min hjärna! Så nu har minnesresan börjat 🙂

Urban Stacke
    Deltagare

Hej. Jag är en man som heter Urban, som är 76 år och som har arbetat som företagsledare/ägare till en tillverkningsindustri, men har i samband av att drabbas av Parkinsons syndrom, en minnespåverkande sjukdom jag vill göra allt som jag kan för att bromsa, så jag och min omgivning kan fortsätta att ha ett fint liv med familj och vänner. då intresserar Jonas minnes-skola som en möjlighet väg att både stimulera min nyfikenhet och hänga med i allt som händer.
    Gillar frågesport och att vara en tävlingsmänniska. Kan detta även smitta på våra barn och barnbarn så kan vi ju få bonus där också i familjelivet.

Maria Hortlund
    Deltagare

Hej! Så fin kurs du har skapat! Så imponerad. Jag är 47 år, bor i Malmö med min son 4 år och mopsen Alva på 11 år. Jag har gått arbetslös ett tag, men äntligen fått jobb som jag börjar om 3 månader. Tänkte ta tiden tills dess att studera matematik och minnesteknik.

Johan Ström
    Deltagare

Hej! Jag har hängt här länge vid det här laget men ännu inte presenterat mig.
    Mitt mellannamn är Johan och jag arbetar som gymnasielärare.
    På fritiden musicerar jag och förkovrar mig i blandade nörderier, bland annat dessa kurs.

Jag har med glädje gått igenom hela kursen hittills och ser mycket fram emot fortsättningen!
    Favoritdelarna så långt har varit geografimodulen och historiemodulen.

Visar 4 inlägg - 61 till 64 (av 64 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.