Jonas von Essen

Kurs Forum Minnesforum Presentera dig själv! Svar till: Presentera dig själv!

Tänk när jag hittade “Lär dig världens tio största länderna på 5 minuter!” på Youtube. Å jag tänkte, ska jag verkligen kunna lära mig detta på 5 minuter??
Hej, jag heter Christine fyller snart 58 år och bor i ett litet samhälle i mellersta Sverige. Mitt mål är: Jag vill våga bli bättre på allt!

Jag har verkligen alltid fått kämpa för att lära mig nya saker och bara att komma ihåg det jag pluggat på har varit ett stort och jobbigt dilemma för mig. Geografi har alltid varit omöjligt för mig. Jag tog mig tid, lyssnade på Jonas video på Youtube och jag kom ihåg alla 10 galant. Ett Halleluja moment <3

Nu har jag utövat dessa tio största länder på mina vänner och de blir lika snopna som jag.

Så nu bestämde jag mig äntligen att jag ska försöka lära mig mer av allt. Jag vill känna att jag kan och få glänsa lite, det har jag aldrig gjort. Men nu så… Jag ser fram mot denna kurs och jag ska göra mitt allra bästa så jag får valuta för pengarna. <3

Min önskan är bara att få känna mig lite kunnig och duktig i bland och gärna bäst om jag får den chansen. (Blink).
Nuuuuuuuuuuu köööööööööööör viiiiiiiiiii!

Ha det gott! Christine <3